«Ο Α. Σαμαράς με βοήθησε να ξεπεράσω τον έρωτά μου με τον Νταλάρα»

Για τα συναισθήματα και τις σχέσεις της μίλησε η Άννα Βίσση

Η Άννα Βίσση έδωσε συνέντευξη στην Ελίτα Μιχαηλίδου,στον Κυπριακό ραδιοσταθμό ΣΙΓΜΑ.
Η κορυφαία ερμηνεύτρια μίλησε μεταξύ άλλων για τη σχέση της με το σημερινό πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά. Ο Αντώνης ήρθε σε μία στιγμή που βίωνα ένα πολύ δύσκολο χωρισμό από την πρώτη μεγάλη μου σχέση, και μόνο με κάτι άλλο θα μπορούσα να το ξεπεράσω. Ο Αντώνης ήταν ένα πολύ γλυκό παιδί, που μου έδωσε άλλο αέρα στη ζωή μου», εξήγησε η Άννα Βίσση εκφράζοντας ανοιχτά τα συναισθήματά της.


Συμπλήρωσε μάλιστα ότι τα μουσικά τους ακούσματα ταίριαζαν αρκετά. «Εγώ τότε άκουγα Beatles, Rolling Stones…» είπε η διάσημη τραγουδίστρια, ναι και ένα στοιχείο που δεν γνωρίζαμε για τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.


http://www.newsbeast.gr/lifestyle/arthro/229843/o-a-samaras-me-voithise-na-xeperaso-ton-erota-mou-me-ton-dalara/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...