Ελεονώρα Μελέτη: Έδειρε άνδρα στην τουαλέτα!

Τον... νόμο στα χέρια της πήρε η Ελεονώρα Μελέτη, που δεν δίστασε να δείρει έναν άνδρα και, μάλιστα, μέσα σε τουαλέτα!
Κατά την διάρκεια της ραδιοφωνικής της εκπομπής στον «Δρόμος 89.8 fm», η 33χρονη παρουσιάστρια εξομολογήθηκε τον «τσαμπουκά», που έλαβε χώρα αρκετά χρόνια πριν και με αφορμή τον πατέρα της.
Η Ελεονώρα μιλούσε για ένα καινούργιο εμβόλιο κατά της τριχόπτωσης. «Η τριχόπτωση επηρεάζει την αυτοπεποίθηση των αντρών. Εμένα ο μπαμπάς μου είναι φαλακρός και δεν με ενοχλεί καθόλου» είπε και έκανε την αποκάλυψη...

«Έχω δείρει συμμαθητή μου όταν ήμασταν στο Δημοτικό. Είχε έρθει ο μπαμπάς μου να με πάρει από ένα πάρτι και ο συμμαθητής μου τον χλεύασε επειδή ήταν καραφλός. Τον πήρα λοιπόν αυτόν τον μικρό συμμαθητή, τον πήγα για δυο λεπτά στην τουαλέτα και τον έκανα τόπι στο ξύλο!», είπε η παρουσιάστρια.
Τόπι το έκανε το αγόρι η Ελεονώρα, η οποία μάλιστα δεν έκρυψε ότι το... ευχαριστήθηκε, αλλά και το ότι ο συμμαθητής της δεν της ξαναμίλησε ποτέ!



sfinaki.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...