Κοιμάται ακόμα με τη... νεκρή γυναίκα του! (φώτος!)


Ο Van Le, ο άνθρωπος που έκανε πρωτοσέλιδα πριν από δύο χρόνια αφότου αποκάλυψε ότι κοιμόταν με τη νεκρή σύζυγό του για πέντε χρόνια, έχει επιβεβαιώσει ότι ακόμα κοιμάται με την αγαπημένη του, και οι αρχές δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να τον σταματήσουν.

Η ιστορία για την παράξενη συνήθεια ύπνου του Le Van αποκαλύφθηκε στα τέλη του 2009. Εφημερίδες του Βιετνάμ δημοσίευσαν φωτογραφίες ενός άνδρα να κοιμάται με ένα γύψινο άγαλμα σε ανθρώπινο σχήμα που περιείχε το... σώμα της νεκρής συζύγου του. Ο άντρας αυτός δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει την απώλεια της συντρόφου - αδελφής ψυχής του, έτσι την έβαλε μέσα σε γύψο στο άγαλμα και συνέχισε να μοιράζεται το κρεβάτι του μαζί της. Ήταν μια από τις πιο παράξενες ειδήσεις του 2009, αλλά ήμασταν σίγουροι ότι μόλις οι τοπικές αρχές μαθαίνανε γι' αυτό θα έπειθαν με κάποιο τρόπο τον Le Van να θάψει τα λείψανα της αγαπημένης συζύγου του. Κάναμε λάθος.
Δημοσιογράφοι από την εφημερίδα Nguoi Lao Dong επισκέφθηκαν πρόσφατα το σπίτι του Le Van στο Quang Nam, και ήταν μεγάλη τους έκπληξη όταν βρήκαν το ανατριχιαστικό γύψινο άγαλμα που περιέχει τα λείψανα της συζύγου του ακόμα στο κρεβάτι τους. Ο 57χρονος άντρας είπε ότι κοιμάται με τη νεκρή σύζυγό του ως εκπαίδευση για να επιστρέψει στην προηγούμενη ενσάρκωσή του. «Δεν ήμουν άνθρωπος σε προηγούμενη ενσάρκωση μου. Έχω διαπράξει αμαρτία στην προηγούμενη ενσάρκωση μου, γι 'αυτό πρέπει να είμαι άνθρωπος σε αυτή την ενσάρκωση. Σε αυτή την ενσάρκωση μου πρέπει να εκπαιδεύσω τον εαυτό μου για να επιστρέψω στην προηγούμενη ενσάρκωση μου, ". Τα λόγια του Le Van μάλλον δεν βγάζουν πολύ νόημα αλλά ούτε και το ότι μεγαλώνει το μικρό του αγοράκι σε ένα σπίτι μαζί με τα οστά της μητέρας του, εσώκλειστα σε γύψο. Προφανώς, η τοπική κυβέρνηση ζήτησε από το Le Van να θάψει τα οστά της συζύγου του αφού τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ανέφεραν την ιστορία του, το 2009, αλλά εκείνος αρνήθηκε και απλά δεν έχουν τη δύναμη να τον αναγκάσουν. Είναι σαφές ότι δεν δίνουν μεγάλη προσοχή στο «μέχρι ο θάνατος να μας χωρίσει» μέρος της τελετής του γάμου τους.


http://xamaileonnews.blogspot.com/2011/10/blog-post_6196.html

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...