Γρηγόρης Βαλλιανάτος: "Έκανα πορνεία επί τρία χρόνια"

Ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος, σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη, εξομολογήθηκε πως εργάστηκε για τρία χρόνια σε γραφείο συνοδών και πως έχει κάνει σεξ, επανειλημμένα, με παραπάνω από έναν σύντροφο.

«Έκανα πορνεία-όχι στο πεζοδρόμιο. Όταν ήμουν φοιτητής στην Αγγλία, εργάστηκα σε γραφείο συνοδών. Είναι ένα επάγγελμα και αυτό», δήλωσε στο περιοδικό «Εγώ».


«Το έκανα γιια να δω πώς είναι. Από περιέργεια. Άλλες φορές ήταν ενδιαφέρον, άλλες όχι. Μου έφυγε η απορία και σήμερα καταλαβαίνω ακριβώς το πρόβλημα. Οργανώσαμε, μάλιστα, σωματείο και εκπροσωπώ τους ανθρώπους που εκδίδονται στην Ελλάδα. Είναι σαν να είσαι υδραυλικός, κηπουρός, χορευτής, γυμναστής ή εκφωνητής. Είναι μία χειρωνακτική δουλειά. Δεν το έβλεπα διαφορετικά. Τώρα αν “τσιμπήθηκα” με κάποιον από τους πελάτες; Υπήρξε και τέτοια περίπτωση».

Έκανε σχέση με κάποιον πελάτη;

«Σχέση όχι, δεν “έκατσε”. Ξέρετε, οι άνθρωποι που εργάζονται στο σεξ στην Ελλάδα σήμερα είναι χιλιάδες. Είναι όπως όλοι μας. Πολλές φορές, δεν το ξέρουν καν οι συγγενείς τους και τα παιδιά τους ότι το κάνουν. Δεν θα γυρίσουμε τώρα στο μεσαίωνα. Είναι μία επιλογή. Δεν μιλάω για ανθρώπους που είναι θύματα εκμετάλλευσης, αλλά για εκείνους που συνειδητά λένε: “Είμαι ένα ωραίο μοντέλο, δεν έχω δουλειά, πάω στο Ντουμπάι και κάνω βίζιτες”. Αν δεν φοροδιαφεύγω, αν πάω στη νομαρχία και πάρω μία αδειούλα, που είναι κάτι πολύ εύκολο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα».



http://www.sfinaki.gr/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=43843

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...