Δασκάλα το πρωί, sexy μοντέλο το βράδυ

Δασκάλα το πρωί, sexy μοντέλο το βράδυ

Οι μητέρες παιδιών – και όχι οι πατέρες - αντέδρασαν με οργή όταν αποκαλύφθηκε ότι η δασκάλα πόζαρε για ημερολόγιο με sexy εσώρουχα. Η δασκάλα υπερασπίστηκε τον εαυτό της λέγοντας πως το μόντελινγκ έστω και με αποκαλυπτικά εσώρουχα είναι η δεύτερη δουλειά της.


Η 38χρονη Michela Roth γεννήθηκε στην Αμερική αλλά ζει στην Ιταλία τα τελευταία δέκα χρόνια. Έχει συμμετάσχει σε πολλούς διαγωνισμούς ομορφιάς κι έχει νικήσει αρκετούς τίτλους, όπως «Miss Mamma Italiana» και «Miss Cultetto D'Oro», δηλαδή Μις Χρυσοί Γλουτοί». Μετά τη δημοσιοποίηση της... δεύτερης ενασχόλησής της, έχει προσκληθεί σε αρκετά talk show ενώ πολλές εφημερίδες φιλοξένησαν το θέμα της.

Η ίδια η κυρία Roth έδωσε μικρή σημασία στο γεγονός ότι οι γονείς προτίμησαν να πάρουν τα παιδιά τους από το σχολείο της και να τα εγγράψουν σε άλλο: «Για εμένα το να είμαι μοντέλο είναι η δεύτερη δουλειά μου. Κάνω φωτογραφίσεις μετά το σχολείο και κυρίως την περίοδο των διακοπών όταν επιστρέφω στις ΗΠΑ. Είμαι πάντα ντυμένη και ποτέ γυμνή. Θα μπορούσα να είμαι μοντέλο αλλά λατρεύω να διδάσκω και πιστεύω ότι απλώς με ζηλεύουν, καθώς υπάρχουν μαμάδες που μου λένε ότι τα παιδιά τους δεν κρατιούνται να με δουν τα πρωινά».

«Είναι πολύ ελκυστική και δεν θέλω να διδάσκει τον γιο μου» διαμαρτυρήθηκε μία μητέρα, ενώ η δασκάλα επέμεινε ότι είναι σωστή επαγγελματίας τόσο στη διδασκαλία της όσο και στο μόντελινγκ. Μάλιστα, όπως ισχυρίζεται οι γονείς που πήραν τα παιδιά τους από το σχολείο κάνουν καμπάνια προσπαθώντας να πείσουν και τους υπόλοιπους γονείς να κάνουν το ίδιο.

Σύμφωνα με τοπική εφημερίδα της Μπαλόνια, το 82% των κατοίκων και αναγνωστών στηρίζουν τη δασκάλα-μοντέλο. Εκπρόσωπος του σχολείου δεν έχει κάνει κάποια δήλωση, ενώ αναμένεται στο τέλος της εβδομάδας να υπάρξει συνάντηση γονέων-κηδεμόνων για να ληφθεί μία απόφαση.





Πηγή: DAILY MAIL / real.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...