93χρονη τράβηξε χειρόφρενο μετά από 48 χρόνια


Μία 93χρονη οδηγός από την Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών αποφάσισε να εγκαταλείψει το σπορ της οδήγησης, μετά από 48 χρόνια στο τιμόνι και 576.000 μίλια στο κοντέρ.

Η ηλικιωμένη γυναίκα "κρέμασε" τα κλειδιά της αγαπημένης της Mercury Comet Caliente, που αγόρασε τον Φεβρουάριο του 1964 έναντι 3,289 δολαρίων.

"Είμαι σχεδόν τυφλή κι έτσι δεν μπορώ να συνεχίσω να οδηγώ την αγαπημένη μου Chariot. Δεν χρειάζεται να μου την πάρουν, δεν περνάει καν από το μυαλό μου να οδηγήσω το αυτοκίνητό μου ξανά", είπε.



Όπως τόνισε, ο δεσμός της με το αυτοκίνητό της είναι ιδιαίτερα στενός, αφού την "συντρόφευσε" κατά τη διάρκεια τριών γάμων και 18 αλλαγών μπαταρίας.

Η 93χρονη δεν έχει σκοπό να δώσει το αυτοκίνητό της σε κάποιον από την οικογένειά της, αφού δεν εμπιστεύεται κανέναν, ότι θα το προσέχει όπως η ίδια.

Πληροφορήθηκε πάντως, ότι ενδιαφέρεται να το αγοράσει ο γνωστός παρουσιαστής Τζέι Λένο, για τον οποίον μάλλον θα έκανε μία υποχώρηση. Με το αζημίωτο φυσικά...





Πηγή: Nooz.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...