Μπουτάκια έξω λοιπόν!


Και τι δεν άκουσε η Ελεονώρα Μελέτη μετά την εμφάνισή της στην πρεμιέρα του «Dancing with the Stars 2»… Για τα παραπανίσια της κιλά, τα «μπουτάκια» της και τα «μπρατσάκια» της!
Σε όσους την κατέκριναν για τα κιλά της απάντησε χθες η ίδια η παρουσιάστρια μέσω του δελτίου του “Star”.

Σχολιάζοντας, λοιπόν, τις τηλεκριτικές που ακολούθησαν του talent show της Κυριακής και που μιλούσαν για «μπρατσάκια και μπουτάκια πλαδαρά», η Ελεονώρα Μελέτη έλαβε θέση ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα.

Φανερά εκνευρισμένη, είπε: «Τα παίρνω γιατί και εγώ είμαι άνθρωπος που δουλεύω στην τηλεόραση, η οποία κατηγορείται εδώ και πολλά χρόνια ότι προβάλλει κακά πρότυπα για τα νεαρά κορίτσια. Και τα κακά αυτά πρότυπα είναι τα ανορεκτικά. Δεν γίνεται λοιπόν οι άνθρωποι που κρίνουν τα τηλεοπτικά προϊόντα να βγαίνουν και να λένε για μπρατσάκια και μπουτάκια πλαδαρά».

«Εγώ θα ξαναβγώ με το φορεματάκι μου και θα ξαναδείξω τα μπουτάκια μου. Και όποιος θέλει τα βλέπει, όποιος δεν θέλει, αλλάζει κανάλι!», συμπλήρωσε η Ελεονώρα,  αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι αυτή τη στιγμή ζυγίζει 62 κιλά: «Δεν θέλω να είμαι και δεν θα μπορέσω να γίνω αδύνατη. Αγαπάω το σώμα μου όπως είναι και αναδεικνύω τα καλά του σημεία. Είμαι 62 κιλά, έχω κοντά πόδια, δεν θα μακρύνουν ποτέ, ό,τι και να κάνω και επειδή έχω υποδομή να το γυμνάσω, θα το κάνω».

Και συνέχισε… «μια γυναίκα η οποία είναι γυμνασμένη, μια γυναίκα η οποία είναι αθλήτρια, που έχει ένα μεστωμένο και καλά χτισμένο υγιές σώμα δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται μπαμπάτσικη και υπέρβαρη και παχύσαρκη από ανθρώπους που διαμορφώνουν άποψη. Υπάρχουν κοριτσάκια αυτή τη στιγμή που νοσηλεύονται με νευρική ανορεξία. Στο κάτω κάτω είμαστε Ελληνίδες, είμαστε μεσογειακές γυναίκες και ελάχιστες έχουν τις διαστάσεις μοντέλου απ΄ αυτές που βλέπουν».

Μετά όμως τα χθεσινοβραδινά, ακολούθησαν σήμερα και άλλα πρωινά… με την Ελεονώρα Μελέτη  να δίνει τη δική της οπτική απέναντι σε όσα ειπώθηκαν για την κόντρα της με τον Γιώργο Λιάγκα και τα κιλά της.

Ας πάρουμε όμως, τα πράγματα από την αρχή: «Επειδή το θέμα των κιλών σχολιάστηκε και μάλιστα από τους πλέον ακατάλληλους. Θα πω ότι δεν μπορώ να ακούω ένα όρθιο ζώο, έναν άντρα να μιλά για τα κιλά των χορευτών του "Dancing with the stars". Ό,τι δεν είναι μαύρο δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι άσπρο. Αν κάποιος δεν έχει 1,70 πόδι δεν σημαίνει ότι είναι και χοντρός», είπε χθες μέσα από της εκπομπή της η Ελεονώρα, κάτι που σχολιάστηκε  από το “Super Star” που είχε καλεσμένη την Ντέπυ Γκολεμά. Εκεί αφέθηκε να εννοηθεί πως η Ελεονώρα αποκάλεσε “όρθιο ζώο” τον παρουσιαστή της πρωινής εκπομπής του Mega, το Γιώργο Λιάγκα δηλαδή.

Η ίδια, λοιπόν, φαίνεται πως τα μάζεψε σήμερα και ξεκαθάρισε πως η συγκεκριμένη φράση δεν πήγαινε στο Λιάγκα, αλλά για κάποιο άλλο πρόσωπο που σχολίασε αρνητικά τα κιλά και το σωματότυπο των χορευτριών του παιχνιδιού.

Για να δούμε, τι θα δούμε γιατί όπως φαίνεται έπεται και συνέχεια…

protothema.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...