Σκαρμούτσος: "Είμαι gay friendly, έχω φίλους gay"


Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος ήταν καλεσμένος στο πρωινό του MEGA και αποκάλυψε πως είχε δεχθεί φλερτ από άντρα.

«Ναι, έχει συμβεί. Παλιότερα, στην Αμερική», είπε αρχικά ο 41χρονος σεφ.


«Αισθάνθηκα λίγο άσχημα γιατί δεν είμαι έτσι. Απλά με τον δικό μου τρόπο, πολύ απλά και πολύ ήρεμα, του έδωσα να καταλάβει ότι μπορούμε να είμαστε φίλοι γιατί πιστεύω ότι οι gay άνδρες έχουν μερικά πολύ καλά χαρακτηριστικά –είναι πολύ έξυπνοι, ευγενικοί, πιο καλλιεργημένοι κλπ.», συνέχισε, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τον εαυτό του «gay friendly»: «Είμαι gay friendly, έχω φίλους gay και μεγάλωσα σε μια κοινωνία πολύ ανεκτική με τους gay, στο Λος Άντζελες».

Συνεχίζοντας μάλιστα αποκάλυψε πως έμενε στη gay συνοικία της πόλης καθώς εκεί δεν υπήρχε εγκληματικότητα!



sfinaki.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...