Σάσα Μπάστα.. "Μακάρι να έκανα βίζιτες...."


.. Και με μεγάλη της χαρά... Αν αυτό θα βοηθούσε.. 
την οικονομική της κατάσταση για να βοηθήσει στο πρόβλημα υγείας της μητέρας της.. Η Σάσα Μπάστα εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της στο περιοδικό Νitro ότι ναι θα έκανε βίζιτες μόνο για αυτό το λόγο, αλλά δεν έκανε ποτέ και ούτε πρόκειται να κάνει.. Μάλιστα επειδή πολλά ακούστηκαν γύρω από το όνομά της δεν δίστασε να εξομολογηθεί ότι έφτασε σε σημείο να σκέφτεται μέχρι και την αυτοκτονία.."Έφτασα μέχρι το σημείο να σκέφτομαι την αυτοκτονία, μόνο από αυτά που ακούγονταν για εμένα, κι ας ήξερα η ίδια ότι δεν τα είχα κάνει. Μακάρι να έκανα βίζιτες, αν αυτό βοηθούσε με κάποιο τρόπο τη μαμά μου. Όμως ούτε έκανα, ούτε θα κάνω. Η μητέρα μου έκανε πέντε εγχειρήσεις σε δημόσιο νοσοκομείο. Κανείς δεν μου ζήτησε φακελάκι, κανείς δεν μου ζήτησε να πληρώσω κάτι".
Πηγή:tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...