«Έγδυσαν» την Σάσα Μπάστα


Η Σάσα Μπάστα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη το περασμένο Σάββατο και αποφάσισε με την παρέα της να κάνει μια νυχτερινή βόλτα στην πόλη. «Ήμουν με την παρέα μου σε γνωστό κλαμπ της Θεσσαλονίκης και κάποια στιγμή ήρθαν προς το μέρος μου κάποιοι, που μου ζήτησαν να ποζάρω μαζί τους» λέει η Σάσα Μπάστα στην «Εspresso».

«Φυσικά δέχτηκα, και λίγα λεπτά αργότερα, ενώ είχαν φύγει, συνειδητοποίησα ότι από την τσάντα μου έλειπαν 800 ευρώ. Στενοχωρήθηκα και νευρίασα, γιατί ήταν χρήματα που είχα δουλέψει και τα κουβαλούσα μαζί μου, αφού δεν μπορούσα να τα αφήσω στο αυτοκίνητο».

Οι υπεύθυνοι ασφάλειας του γνωστού κλαμπ δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν αυτόν που είχε κλέψει τα χρήματα.
Στη συνέχεια, η Σάσα εκνευρίστηκε τόσο πολύ που αποχώρησε από το κλαμπ με δάκρυα να τρέχουν από τα μάτια της.
newstoday.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Fail! Τσίου...